Asszisztens álláslehetőség – Debrecen

Mindenki számára elérhető közelségbe szeretnénk hozni a nagyvilág legújabb, leghasznosabb és legérdekesebb kütyüit. Vásárlóink visszajelzése alapján jó úton haladunk, hiszen rengeteg pozitív visszajelzést kapunk nap mint nap termékeinkkel kapcsolatban (is). Hála munkatársaink munkájának és kitartásának, töretlenül, közösen fejlődünk!  

Pedig Tudod honnan indultunk?

Jakab László vagyok, a KütyüBazár.hu társtulajdonosa. 8 évvel ezelőtt egy panellakásba érkezett a futár a megrendelt termékekért, ahol mindent saját kezűleg csomagoltunk az üzlettársammal − nem ritkán éjszaka, az egyetem után. Mára viszont egy 1150 m2-es iroda- és raktárkomplexumból szolgáljuk ki a rendeléseket, munkatársaink száma átlépte a 30-at, valamint egy boltot is üzemeltetünk Debrecen belvárosában.

Mindez persze nem sikerülhetett volna az elhivatott alkalmazottak aktív hozzájárulása nélkül, akikkel nap mint nap dolgozunk a KütyüBazár.hu küldetésén. Az ilyen szintű növekedés természetesen sosem könnyű… Cégünk rohamléptekkel fejlődik, ennek köszönhetően pedig minden nap új kihívásokkal kell szembenéznünk. Ezért is van szükségem egy kedves, talpraesett, megbízható asszisztensre, aki támogatja a munkámat.

Ha Te leszel a kiválasztott, akkor beleláthatsz a vállalkozások működésébe, és olyan dolgokat tanulhatsz meg, amiket az oktatási intézményekben nem sajátíthatsz el.

Lássuk, hogy mivel fogsz pontosan foglalkozni:

  • Hivatalosan: Támogatsz a munkámban.
  • Magyarul: Kezeled a naptáramat, időpontokat egyeztetsz az üzleti partnereinkkel, a tárgyalásokra előkészíted az anyagokat, jegyzeteket készítesz és szervezési feladatokat látsz el.
  • Hivatalosan: Ügyintézői feladatok ellátása.
  • Magyarul: Előkészíted aláírásra a szerződéseket, folyamatosan kapcsolatot tartasz a kijelölt partnerekkel, könyvelési anyagokat készítesz elő és juttatsz el a könyvelőhöz, valamint postai és egyéb ügyeket intézel.
  • Hivatalosan: Fordítás és tolmácsolás angol nyelven.
  • Magyarul: Ne ijedj meg, nem az amerikai elnökkel kell beszélgetni. Számos Távol-Keleti partnerünk van, akikkel többnyire levélben tartjuk a kapcsolatot. Túlnyomórészt a tőlük érkező leveleket kell lefordítanod.
  • Hivatalosan: Sofőri feladatok ellátása.
  • Magyarul: Gondolhatsz itt a raktárunk és a boltunk közötti termékátszállítások fuvarjára, valamint − mivel szeretem hatékonyan kihasználni az időmet − egy-egy üzleti út során nagy segítség lenne számomra, ha Te vezetnél.

Az előbbi két feladat gyakran előfordul, napi szinten találkozni fogsz velük, utóbbi kettőre csak ritkábban, hetente, esetleg kéthetente lehet számítani.

Számomra nagyon fontos, hogy a munkakör betöltésére jelentkező személy rugalmas és motivált legyen, illetve tanulási hajlandósággal rendelkezzen. Célom, hogy a személyi asszisztens jobban betekintést nyerhessen egy vállalkozás működésébe − kiemelt hangsúlyt fektetve a pénzügyi területekre.

Nézzük, hogy mit kínálunk ezért cserébe:

  • Fiatalos, vidám légkör, melyet mi sem bizonyít jobban, mint hogy bekerültünk a Szerethető munkahelyek 100 legjobbjai közé 2018-ban
  • Használhatod céges könyvtárunkat, valamint képzésekre is járhatsz).
  • Rugalmas munkaidő.
  • Fix alapbér, a jól teljesítő munkatársaknak fizetésen felüli juttatás.
  • Céges nyaralás, havonta csapatépítő bulik.
  • Modern, klimatizált, kényelmes iroda, saját laptop és telefon.

 

Nézd meg bemutatkozó videónkat:

Ugye, hogy már a képeken is látszik, milyen jó a társaság és a hangulat?

Szeretném, ha Te is részese lennél ennek a történetnek!

Érdekel a lehetőség? Jelentkezz az alábbi adatlap kitöltésével!

Kérlek, hogy a levélhez csatold önéletrajzodat, írd le néhány mondatban, hogy miért szeretnél csatlakozni hozzánk és add meg fizetési igényedet is!

Kérlek, töltsd fel önéletrajzod PDF formátumban!
Kérlek, töltsd fel motivációs leveled PDF formátumban!